مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-07سياسي

تحویل یک دستگاه بنز اسپرینتر 315 اورژانس به ناوگان اورژانس 115 شهرستان کهگیلویه 


با پیگیری های نماینده کهگیلویه ، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی یک دستگاه بنز اسپرینتر 315 اورژانس به ناوگان اورژانس 115 شهرستان کهگیلویه تحویل داده شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با پیگیری های نماینده کهگیلویه ، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی یک دستگاه بنز اسپرینتر 315 اورژانس به ناوگان اورژانس 115 شهرستان کهگیلویه تحویل داده شد.

جهانبخش وحدت نژاد سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک دستگاه بنز اسپرینتر 315 در راستای تحقق اهداف طرح تحول سلامت که به پیشرفته ترین دستگاه شوک، مانیتورینگ، دستگاه کمک تنفسی، تخت های پیشرفته ضد شوک، سیستم تعلیق آمبولانس وتشک بادی در زیر برانکارد برای جلوگیری از تکان بیمار در هنگام حرکت آمبولانس، مجهز است به همت نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمیی و لنده و پیگیری های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به ناوگان اورژانس 115 استان( شهرستان کهگیلویه) پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، وی با بیان اینکه این آمبولانسها با ارزش بالغ بر چهار میلیارد هزینه شده است، افزود: این دستگاه از نوع کمک دار بوده و متناسب با آخرین تکنولوژی روز دنیا و برای تردد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل یک دستگاه بنز اسپرینتر 315 اورژانس به ناوگان اورژانس 115 شهرستان کهگیلویه 

تحویل یک دستگاه بنز اسپرینتر 315 اورژانس به ناوگان اورژانس 115 شهرستان کهگیلویه